• Voor elk bedrijf en budget zijn er bij de Business Club diverse passende mogelijkheden.

Door uw lidmaatschap bij de Business Club van vv Noordwijk steunt u het lokale maatschappelijke verenigingsleven en vergroot u de naamsbekendheid van uw onderneming op lokaal, regionaal en landelijk niveau.
    U legt persoonlijke en zakelijke contacten in de exclusieve Business Home rond de wedstrijden van het eerste elftal. Daarnaast wordt u uitgenodigd voor diverse activiteiten tijdens het seizoen.

Mocht u vragen hebben over de arrangementen of behoefte hebben aan persoonlijke toelichting. Neem dan contact met ons op via bc@vvnoordwijk.nl.

Brochure Business Club
    Voor de leden van de Business club is er een nieuwe interactieve brochure. De brochure is hier terug te vinden.

Tevens is hier het Presentatiemagazine 2022-2023 in te zien.