• Contributie-inning via ClubCollect

• Met ingang van het seizoen 2017 – 2018 is de contributie inning uitbesteed aan ClubCollect. In deze nieuwsbrief een kort overzicht van de status tot nu toe. Allereerst kunnen we melden dat de inning na een wat stroef begin voorspoedig verloopt. Met name voor leden zonder digitale middelen was het nogal wennen. Een gedeelte daarvan heeft dan ook contant betaald.  ClubCollect heeft aangegeven dat het betalingsgedrag van onze leden beter is dan ze tot dusverre zijn tegengekomen. In eerste instantie is voor ca € 130.000 aan facturen verstuurd. Daarvan is inmiddels al € 100.000 betaald en is voor € 20.000 een betaling in termijnen afgesproken. Er staat nog een bedrag van € 10.000 open. Ook van leden die na 1 augustus zijn aangemeld wordt de contributie automatisch geïncasseerd. Dit geldt tevens voor de boetes welke het gevolg zijn van de gele en rode kaarten.