• Evenementen

• Algemeeen

Voetbalvereniging Noordwijk staat open voor het organiseren van activiteiten. Sportpark Duinwetering, met vijf voetbalvelden, twee sporthallen en diverse multifunctionele ruimtes, leent zich uitstekend voor diverse evenementen, die niet persé sport gerelateerd hoeven te zijn. Bovendien bevindt ons sportpark zich op loopafstand van strand, alle horeca en hotels. Sportpark Duinwetering is een half uur rijden met de auto van Schiphol, Amsterdam, Den Haag en Leiden. Er is tevens volop gratis parkeergelegenheid bij het sportpark.

Al jaren is de accommodatie een vaste basis voor een overnachting van de Strandzesdaagse, een wisselpunt voor de Cycle for Hope, het schoolvoetbal en de Koningsspelen van de gemeente Noordwijk en trainingskampen van voetbalverenigingen, zowel BVO’s als amateurverenigingen.

Ook worden de verschillende vergaderruimtes regelmatig gehuurd door externe partijen, zowel voor vergaderingen met een klein gezelschap als voor honderden deelnemers kunt u op Sportpark Duinwetering terecht. De catering kan ingevuld worden zoals gewenst, van het gebruik van koffie/thee tot het verzorgen van lunch/diner.

Trainingslocatie voor verenigingen

Diverse verenigingen uit binnen- en buitenland, van amateurs tot profs, gebruiken de accommodatie om voor aanvang seizoen of in de winterstop een trainingsweekend of -week te beleggen. De gunstige ligging van Noordwijk t.o.v. Schiphol, het ruime aanbod van hotels in diverse prijsklassen en de voorzieningen op het sportpark maken Noordwijk tot een geliefde bestemming. Recent boekten FC Den Bosch, Vitesse, Jong PSV, City Pirates en Royal Cappellen FC uit België en enkele amateurverenigingen uit Nederland en België hun verblijf in Noordwijk.

Ervaring

Inmiddels is er door vv Noordwijk, soms in samenwerking met Sportbedrijf Noordwijk en de Noordwijkse Sportraad, veel ervaring opgedaan om elk evenement tot een succes te maken.

Enkele evenementen die de laatste jaren georganiseerd zijn:
    KNVB congres ‘meer diversiteit in voetbalbesturen’KNVB bekerfinaledag District West II voor jeugdelftallen, KNVB toernooien voor nationale jeugdteams, Voetbalclinic voor meisjes en oefenwedstrijd vrouwenvoetbal Ajax - ADO Den HaagUltimate Football Tournament U15 (internationaal toernooi JO15)Totaalvoetbaldag (diverse vormen van aangepast sporten: blindenvoetbal, ASS voetbal, amputatievoetbal, G-voetbal, CP-voetbal)Horesca HorecavoZaalcup (zaalvoetbaltoernooi voor verschillende leeftijdscategorieën), Space & Sportdag, Dirk Kuyt Foundation KampioenendagEuropese Jeugd Top 10 tafeltennis.

Voor meer informatie of een offerte op maat, kunt u contact met ons opnemen. U bent uiteraard ook welkom voor een bezoek aan onze locatie. Wij ontvangen u dan graag voor een rondleiding en kennismaking.
    Informatie en boekingen bij Mariëlle van der Plas. Tel: 06-51067500 of e-mail: evenementen@vvnoordwijk.nl