• Evenementencommissie

• Jeroen Feelders
    jeroen.feelders@vvnoordwijk.nl
  • Evenementenkalender

• Haringparty druk bezocht!

De evenementencommissie kijkt terug op een zeer geslaagde haringparty. Meer dan 70 sponsors waren aanwezig bij het eerste evenement na de lockdownperiode. Nieuwe haring, een drankje en leuk gezelschap, perfecte ingrediƫnten om de party tot een succes te maken!

Op het overvolle nieuwe buitenterras heette Henk Hoogervorst de sponsors van harte welkom. Een woord van dank ging uit naar de voorzitter van de Supportersclub die het nieuwe terras, samen met supporters en vrijwilligers hebben gerealiseerd en geschonken aan de vereniging. De entourage met haringkar en uitmuntende nieuwe haringen kwamen van sponsor Fix Fisch. Henk Hoogervorst: "als de grote opkomst de opmaat is voor het nieuwe seizoen kan het niet anders dan een mooi jaar worden. Met elkaar en voor elkaar gaan we het doen. Dat blijkt ook uit de steun en loyaliteit van onze sponsors die de club in deze moeilijke periode zijn blijven steunen. Dank daarvoor".

Ook werden de evenementen voor het komend seizoen gepresenteerd. Het businessclub bestuur - vanaf dit seizoen aangestuurd door de kersverse nieuwe voorzitter Anja Taverne - en de evenementencommissie hebben een aantal leuke en gezellige evenementen op de kalender gezet. Footgolf, biefstukavond, lunch in het Businesshome voor de uitwedstrijd tegen Quick Boys, SportcafĆ© en nog veel meer. Het belooft een mooi jaar te worden. Meer informatie volgt in de Nieuwsbrieven!