• Jeugd algemeen

Plezier staat voorop
    Bij vv Noordwijk stellen we alles in het werk om de jeugd een plezierige lidmaatschapsperiode te bezorgen, met volop ruimte voor individuele ontwikkeling. Ook wordt aandacht besteed aan de teamgeest, normen en waarden en het vereniging besef. Opleiding op technisch gebied is altijd in overeenstemming met de mogelijkheden van het lid en plezier staat hierbij te allen tijde voorop.

Lid worden?
    Informatie over o.a. aanmelding bij vv Noordwijk en de contributiebedragen voor dit seizoen vindt u op de pagina Ledenadministratie.
    Wil uw kind eerst een keertje vrijblijvend kennismaken met voetbal? We organiseren een aantal keer per jaar vriendjesdagen, deze worden vooraf gecommuniceerd via de site, de agenda en de lokale media.

Proeftraining
    Indien je een proeftraining wilt bij vv Noordwijk dan kun je een mail sturen naar proeftraining@vvnoordwijk.nl. Of vul het aanmeldformulier in.

Startbijeenkomst

Ieder jaar vindt bij aanvang van het seizoen een startbijeenkomst voor ouders van de jeugdleden plaats, waarbij de leiders, coaches en trainers aanwezig zijn.
    Voor de Superliga ouders (allerkleinsten t/m 6 jaar) wordt een aparte bijeenkomst georganiseerd aan het einde van september van ieder seizoen.

De jeugdcommissie legt verantwoording af aan het hoofdbestuur.
    De jeugdcommissie vergadert in de regel 1 x per maand, echter bij de start en het einde van het voetbalseizoen zal deze frequentie hoger liggen. De commissie bestaat, naast de jeugdvoorzitter, uit 10 leden met ieder zijn eigen aandachtsgebied.

Jeugdcoordinatoren
    De jeugdcommissie wordt o.a. geholpen door de jeugdcoordinatoren. Zij zijn eerste aanspreekpunt voor de vereniging en ouders/verzorgers van de jeugdleden. De coordinator is onder meer betrokken bij de teamindeling, training- en wedstrijdbeleving, normen- en waardenbeleid, problemen in zijn/haar groep en algemene informatieverstrekking.

Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen. Je wordt uitgenodigd voor een proeftraining bij een team van jouw leeftijd.
  • Leeftijdsgroepen binnen het voetbal

De KNVB heeft de jeugdteams in leeftijdsgroepen ingedeeld:

Groep

Leeftijd