• Kledingplan Jeugd vv Noordwijk
    Vv Noordwijk heeft voor de gehele jeugd een kleding plan. Elk (jeugd)lid krijgt een tenue in bruikleen.
    Voor de leden van de Superliga is dit een trainingspak en voor de jeugdleden van de JO8 t/m de JO19 is dit een trainingspak, sokken, wedstrijdshirt, wedstrijdshort en een rugtas.

De kosten van het kledingplan worden deels gedekt door de sponsoring van Horesca Horecavo en Alexander Beach Club. Dankzij deze sponsoren kunnen we de kledingbijdrage laag houden. De jaarlijkse vergoeding voor het gebruik van de kleding wordt tegelijk met het contributiegeld geïnd. De bijdrage voor het kledingplan is, voor seizoen 2023-2024, voor de leden van de Superliga gesteld op € 30,- en voor de overige Jeugdleden op € 40,-.

Regels gebruik kleding
    De trainingspakken zijn bedoeld om op de wedstrijddagen te dragen. Wij zijn enthousiast als de leden de kleding ook tijdens de trainingen dragen maar dit heeft tot gevolg dat de kleding slijt. Mocht de kleding gedurende de looptijd van het plan worden omgeruild vanwege de maatvoering, dan zal de kleding in een dusdanige staat moeten zijn dat deze weer kan worden gebruikt door een ander lid. Als de kleding te veel is beschadigd dan brengen we kosten in rekening, net als bij spullen die verloren zijn. De rugtas, wedstrijdshort, sokken en trainingspak blijven gedurende het seizoen bij de speler. De wedstrijdshirts blijven in de teamtas van het eigen team en worden na elke wedstrijd gezamenlijk gewassen. Ieder team is samen met zijn/haar teammanager verantwoordelijk voor de wedstrijdshirts en teamtas. Aan het einde van elk seizoen dient de teamtas met alle bijbehorende wedstrijdshirts te worden ingeleverd bij de kledingcommissie. De teammanager is verantwoordelijk voor het inleveren van de wedstrijdshirts en geeft aan de kledingcommissie door aan wie de kosten voor eventueel ontbrekende shirts in rekening gebracht moet worden.

Bij beëindiging van het lidmaatschap is de speler verplicht de kleding en tas weer in te leveren bij de kledingcommissie.

Nieuwe, kapotte, te kleine en verloren kleding
    Voor de volgende zaken kunt u terecht bij De Lange Sport.
    - Nieuwe leden voor het ophalen van kleding en tas
    - Kleding omruilen die te klein is geworden
    - Omruilen van beschadigde kleding of tas hier worden kosten voor in rekening gebracht, zie link:https://app.clubcollect.com/forms/nl/vv-noordwijk/afdracht-kleding-vv-noordwijk).
    - Kleding dient bij opzegging lidmaatschap te worden ingeleverd. Mochten er kosten zijn verbonden aan de teruggave, vanwege kapotte of verloren kleding, dan dient er direct in de winkel te worden betaald. Als kleding niet is ingeleverd of kosten bij schade of verlies niet worden betaald dan volgt een financiële blokkade. Dit houdt in dat je niet bij een andere vereniging kan worden ingeschreven.

Wanneer u kleding of een tas verloren bent of u heeft vragen omtrent het kledingplan dan kunt u contact opnemen met de Kleding Commissie via kledingbeheer@vvnoordwijk.nl

• Informatie over het kledingplan
    Emilië van Duijn