• Superliga krijgt zijn pannenkoekenwedstrijd weer terug

• Traditie Pannenkoekenwedstrijd staat weer op de agenda.
    In het verleden werd elk seizoen de pannenkoekenwedstrijd voor de Superliga gehouden.
    Dit kun je alleen organiseren als een grote groep vrijwilligers willen helpen bij dit evenement.
    De herfstvakantie leent zich altijd voor leuke activiteiten.
    En zo ontstaat de chemie tussen het beslag van de pannenkoek en een groep vrijwilligers met als resultaat de pannenkoekenwedstrijd voor de Superliga!
    Op vrijdag 20 oktober wordt de pannenkoekenwedstrijd gehouden.
    De toppers van de Superliga verzamelen om 18:00 uur bij het sportcafé.Vervolgens gaan deze toekomstige 1e elftal spelers pannenkoeken eten.
    Als afsluiting wordt er nog een lichtwedstrijd gespeeld op .......... het eerste veld.

En zaterdag 21 oktober dan?
    Door de zware inspanning van vrijdag vervallen de wedstrijdjes op zaterdagochtend.

Bestaat er een Pannenkoekendag?
    Ja, Pannenkoekendag vindt elk jaar plaats. Dit jaar was het 24 maart en volgend jaar is het op vrijdag 16 maart 2018.
    De Dag is al langer bekend in landen als Amerika, Australië en Engeland (Pancake day).
    In Nederland heeft Tefal, in samenwerking met pannenkoekenmerk Koopmans, deze dag georganiseerd.
    Misschien volgend jaar op Pannenkoekendag de pannenkoekenwedstrijd?
    Heel veel plezier toegewenst!