• ASS team neemt deel aan toernooi bij Rijnsburgse Boys

  • Tweede Pinksterdag speelde het ASS team onder tropische weersomstandigheden op een toernooi bij Rijnsburgse Boys.

    Naast enkele voor ons bekende teams, deden er ook enkele onbekende mee, waaronder DVSU uit Utrecht.
    In de poule verloor Noordwijk van DVSU, speelde gelijk tegen Rijnsburgse Boys en won van EMM’21 uit Roelofarendveen.
    Dat betekende een 2e plaats, waardoor tegen de nummer 2 uit de andere poule gespeeld moest worden.

    Deze wedstrijd tegen NOC Kralingen uit Rotterdam werd met 4-1 verloren, waardoor in de eindrangschikking een mooie 4e plaats behaald werd.

    Iedere speler ontving een mooi bekertje als aandenken. Ook de catering was goed verzorgd met voldoende drinken en een patatje voor iedere speler.

    Dank aan Rijnsburgse Boys voor de organisatie.

     

    ASS team neemt deel aan toernooi bij Rijnsburgse Boys ASS team neemt deel aan toernooi bij Rijnsburgse Boys 1