• Belangrijke week voor Noordwijk Vrouwen

• Uiteraard is veel aandacht gericht op Noordwijk 1. De prestaties zijn goed, een kampioenschap ligt in het verschiet. Even goed, maar met minder aandacht, speelt het vrouwenteam van Noordwijk haar wedstrijden. Er is alle reden om deze week onze vrouwen wat meer aandacht te geven.

In de 5e klasse speelt ons vrouwenteam bovenin mee. Tot nu toe werd er geen wedstrijd verloren. De concurrentie is echter groot, FC Rijnvogels, UDO en ook Football Factory Leiden zijn geduchte concurrenten. De stand aan de kop van de ranglijst is als volgt:

FC Rijnvogels 35 uit 13 (doelsaldo 64-20),
    UDO 34 uit 15 (doelsaldo 41-23)
    Noordwijk 32 uit 12 (doelsaldo 56-8)
    Football Factory 26 uit 14 (doelsaldo 34-26)

Deze week staan er twee belangrijke wedstrijden op het programma:

Zaterdag 7 april (13.30 uur) thuis tegen Football Factory en
    Woensdag 11 april (20.00 uur) thuis tegen FC Rijnvogels.

Het lijkt erop dat met name de laatste wedstrijd wel eens van doorslaggevend belang kan zijn in de strijd om het kampioenschap.

Een kampioenschap zou ons vrouwenteam niet misstaan. Voetballend zijn de vrouwen toe aan een afdeling hoger en ook de zaken rondom het elftal zijn goed geregeld. De vrouwen verdienen het dat ze bij beide wedstrijden gesteund worden door Noordwijk publiek.

De totale stand in de competitie is te zien via www.knvb.nl.
    Meer info over vrouwenvoetbal bij vv Noordwijk via evenementen@vvnoordwijk.nl

Belangrijke week voor Noordwijk Vrouwen