• Business Club

Welkom bij de vv Noordwijk Business Club
    De club waar sportieve en zakelijke ambities hand in hand gaan. Ontmoeten, ontspannen en ondernemen rond onze voetbalwedstrijden op hoog amateurniveau. Door u aan te sluiten bij onze Business Club steunt u het lokale maatschappelijke verenigingsleven. Bovendien heeft u een enorme vergroting van de naamsbekendheid van uw bedrijf op lokaal, regionaal en landelijk niveau. U legt persoonlijke en zakelijke contacten in de exclusieve Business Home van ons nieuwe sportcomplex rond de wedstrijden van het eerste elftal. Daarnaast wordt u uitgenodigd voor diverse activiteiten tijdens het seizoen waar u andere ondernemers in een ontspannen atmosfeer ontmoet.
    Elk jaar staan er mooie evenementen op de agenda zoals exclusief bezoek aan een wedstrijd in de eredivisie of een lezing van een bekende voetbalpersoonlijkheid of mooie diners en een prachtig gala. Een mooi jaarprogramma biedt goede kansen om in een prettige ambiance op een informele manier zowel zakelijke als persoonlijke contacten aan te halen.

Historie
    vv Noordwijk is opgericht in 1933 en speelt altijd op hoog amateurniveau. Er werden diverse kampioenschappen gevierd in de seizoenen:

Kampioenschappen

Algeheel amateurkampioen van Nederland:
    1973, 1980

Landskampioen zaterdagamateurs:
    1973, 1980

Derde divisie:

Hoofdklasse:
    1999, 2011, 2018

Eerste klasse:
    1973, 1976, 1978, 1980, 1981, 1983

Tweede klasse:
    1963, 1968, 1970

Derde klasse:
    1961

Vierde klasse:
    1948, 1958

N.B. kampioenschappen 1963-1999 (10x) op het hoogst mogelijke zaterdagamateurniveau

Beker

Districtsbeker:

1991 (Winnaar districtsbeker West II)

1993 (Winnaar LD Cup)

1996 (Winnaar Fair play cup)

2007 (Finalist districtsbeker West II)

2016 (Winnaar district beker West II)

2017 (Winnaar district beker West II)

KNVB beker:

1978/79 (1/8 finale)

2010/11 (1/4 finale)

2011/12 (2e ronde)

2018/19 (2e ronde)

Jaarlijks bezoeken duizenden leden, vrijwilligers en supporters de wedstrijden van vv Noordwijk.

De gerenommeerde jeugdopleiding heeft talenten geleverd aan het profvoetbal zoals o.a. Edwin van der Sar, Rob van Dijk, Leonard van Utrecht en Bram Marbus. De velden zijn in topconditie en worden regelmatig gebruikt door topclubs als o.a. Ajax, AZ, Liverpool Zenit St. Petersburg en Celtic. Ook is de KNVB met (jong) Oranje regelmatig gebruiker van ons sportcomplex. Daar zijn wij best trots op!

Ons thuis
    De club speelt zijn wedstrijden op de Duinwetering, een sportpark in het hart van het dorp. Deze prachtige nieuwe accommodatie vorm het nieuwe thuis voor de topsportende jeugd, senioren en selectie. Sportpark Duinwetering is ook het nieuwe thuis voor de binnensport, het onderwijs en maatschappelijke doeleinden.

Kom kennismaken
    De ledengroep van de Business Club van vv Noordwijk is groot, trouw en divers. Voor elk bedrijf en budget is er plaats in onze club. Kijk bij de Sponsormogelijkheden welke het beste bij u en uw bedrijf past. Wilt u eens kennis komen maken en de sfeer proeven bij een van onze activiteiten of thuiswedstrijden, neem dan contact met ons op via bc@vvnoordwijk.nl. Wij nodigen u graag persoonlijk uit om u te laten overtuigen dat de Business Club van vv Noordwijk ook de club voor u en uw onderneming is.

Met vriendelijke groet,

Stichting Sponsoring vv Noordwijk