• Grote Club Actie

• Vanaf zaterdag 23 september kunnen de jeugdleden van vv Noordwijk weer loten verkopen voor de Grote Clubactie. De link om loten te kopen komt zaterdag ook op de website van vv Noordwijk beschikbaar.
    De loten van deze landelijke loterij kosten 3 euro en je kunt leuke prijzen winnen, de hoofdprijs bedraagt maar liefst 100.000 euro, maar er wordt ook een reischeque en veel kleine prijzen verloot. 80% van de opbrengst van de loten gaat naar de club. Voor bedrijven zijn er ook superloten (50 loten) te koop via de website. We hebben de opbrengst ook dit jaar hard nodig om alle clubkosten en evenementen voor de jeugd te kunnen betalen. 25% van de netto opbrengst van de club gaat naar een teamuitjes/evenement van de verkopende teams.

Hoe werkt het: Alle jeugdleden ontvangen zaterdag een mail met de inlogcode van een eigen verkooppagina per jeugdlid. Voor de SUPERLIGA en JO8 - JO14 zijn er op verzoek van velen ook papieren lotenboekjes besteld. Ook de papieren boekjes hebben een QR code om digitaal loten te verkopen.
    Zaterdag 23 september kunnen ouders van de SUPERLIGA de lotenboekjes afhalen bij Lynn en Suzanne van de jeugdevenementen. Zij zijn van 09:00-09:45 u bij de training. De boekjes voor de JO8 - JO13 worden in de loop van de week per team uitgedeeld door de coördinatoren / teammanagers.

We verloten een aantal leuke prijzen onder de jeugdleden die meer dan 10 loten verkopen zoals een waardebon van @arthur_delangesport voor de 3 beste verkopers en er is een leuke prijs voor het best verkopende team.

Vragen over de Grote Club actie kunnen per mail naar jeugdacties@vvnoordwijk.nl en volg vv Noordwijk op Instagram voor al het nieuws.

Dank je wel en super veel succes ouders, jeugdleden, familieleden en vrienden en we hopen ook dit jaar weer veel lootjes te verkopen voor de club.

Ps ga je met vrienden of ouders of je hele team in tenue langs de deuren?  Stuur ons dan een leuke foto om te delen.

Wil je loten van 3 euro kopen bestel ze bij een jeugdlid of direct hier online.

Wil je een Superlot van 150 euro kopen (50 loten) bestel die hier en we nemen contact met je op of we jouw (bedrijfs)naam mogen vermelden op de site

Wil je een jeugdlid steunen selecteer dan bij de bestelling van je loten de naam van het jeugdlid. 25% van de netto opbrengst gaat dan naar het verkopende team.