• Informatie voor bezoekende verenigingen

Kleedkamers
    De kleedkamers bevinden zich in de rode gang onder de tribune. Voor de kleedkamers 1 en 2 is het ook mogelijk via het toegangshek naar veld 1, voor de tribune langs en door de spelersingang in het midden van de tribune naar deze kleedkamers te lopen.

Voor de thuiswedstrijden van Noordwijk 1, is voor de bezoekende vereniging altijd kleedkamer 2 beschikbaar.

Spelers, trainers, begeleiders en leden van de technische staf kunnen de kleedkamers bereiken via de hoofdingang van het gebouw. Bij de hoofdingang hangt een scherm waar de kleedkamer- en veld indeling op staat vermeld. Bij de hoofdingang hangt tevens een plattegrond van het complex met de veldnummeringen.

Kantine en toiletten
    De kantine bevindt zich op de 1e verdieping en is met de trap en de lift naast de hoofdingang te bereiken. De kantine is op zaterdagen geopend vanaf 08.00. Op andere wedstrijddagen normaliter vanaf één uur voor aanvang van de wedstrijd. Sluitinsgtijd hang af van wedstrijden en evenementen. Op de 1e etage bevinden zich tevens de toiletten alsmede een mindervalidentoilet.

Ook op de begane grond halverwege de rode gang bevinden zich toiletten en een mindervalidentoilet.

Mindervaliden
    Het complex is is volledig toegankelijk voor mindervaliden met rolstoel. Op de parkeerplaats vlak naast de hoofdingang zijn 2 mindervaliden parkeerplaatsen beschikbaar.

Wedstrijdsecretariaat
    Het wedstrijdsecretariaat is gevestigd op de 1e etage naast de lift en op zaterdagen bezet van 07.30 tot één uur na de laatste wedstrijd. Op andere wedstrijddagen vanaf één uur voor aanvang van de wedstrijden.

Bestuurkamer en businessruimte
    Bestuurskamer en businessruimte bevinden zich op de 1e etage in de gang naar de kantine.

Bestuursleden van clubs uitkomende in de Betnation Divisie hebben toegang tot de bestuurskamer, de businessruimte en de tribune op vertoon van hun Betnetion Divisie bestuurspas. Vooraf aanmelden is wel gewenst.

Persruimte
    Op de 1e etage bevindt zich een aparte persruimte die tijdens thuiswedstrijden van het 1e elftal geopend is vanaf één uur voor aanvang van de wedstrijd tot een half uur na afloop van de wedstrijd.

Accreditatie aanvragen is verplicht via pers@vvnoordwijk.nl

Parkeren
    Op de parkeerplaats naast het complex kan gratis geparkeerd worden. Ook bussen kunnen hier parkeren.Volg de P-borden aan de Duinwetering.

Publiek en toegangskaarten
    M.u.v. de thuiswedstrijden in de Betnetion Divisie en de KNVB bekerwedstrijden zijn alle wedstrijden gratis te bezoeken voor iedereen die dat wil.

Voor de thuiswedstrijden in de Betnetion Divisie is het kopen van een toegangsbewijs verplicht. Deze kunnen vooraf worden gekocht via de website www.vvnoordwijk.nl.

Kassaverkoop is nog steeds beschikbaar maar het wordt ten sterkste aangeraden kaarten via de website te kopen om rijvorming bij de kassa te voorkomen.

EHBO
    Op wedstrijdagen zijn er EHBO medewerkers beschikbaar. Contact hiervoor het wedstrijdsecretariaat.

Route en contact
    Zie Contact | vv Noordwijk of Bestuur & commissies | vv Noordwijk

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Stuur dan een mail naar info@vvnoordwijk.nl