• Oproep aan alle (ouders van) leden

• De contributie-incasso heeft in het afgelopen seizoen nogal wat problemen gekend. De oorzaak daarvan heeft veelal gelegen in het feit dat de club niet over de juiste gegevens van de leden beschikt, waardoor de ledenadministratie niet meer helemaal up-to-date is.

Daarom doet het bestuur de volgende oproep aan alle leden c.q. de ouders van de jeugdleden:

• Check uw gegevens in Sportlink; dat doet u op de website van VV Noordwijk bij ‘Mijn Noordwijk’.
    • Als uw gegevens niet meer juist zijn, wijzig die dan.

Het is voor de leden- en contributieadministratie vooral van belang dat de club beschikt over de juiste gegevens m.b.t. uw adres/woonplaats, uw geboortedatum, uw e-mailadres en uw mobiele telefoonnummer. Liefst hebben wij ook uw IBAN-gegevens, inclusief de tenaamstelling daarvan.

Als de link naar Mijn Noordwijk niet werkt, wilt u dan uw juiste gegevens doorgeven aan de ledenadministratie:   ledenadministratie@vvnoordwijk.nl

Of aan Ger Oostermeijer, de contributie-administrateur. E-mail: goos999@live.nl

Tip: als u niet periodiek de Nieuwsbrief van vv Noordwijk ontvangt dan is dat een teken dat in Sportlink geen of een onjuist e-mailadres van u is geregistreerd. Wilt u dan alsjeblief zorgen dat de club over de goede gegevens kan beschikken?

Voor uw medewerking zeggen wij u dank.
    Het bestuur van vv Noordwijk.