• Toegangsprijzen en seizoenkaarten seizoen 2019-2020

• Het 1e elftal van vv Noordwijk staat aan de vooravond van een hopelijk mooi seizoen in de Tweede Divisie. De promotie naar de hoogste amateurafdeling betekent een weerzien met de top van het amateurvoetbal. Clubs waar in het verleden bijna elk jaar tegen gevoetbald werd komen opnieuw op bezoek aan de Duinwetering. De moeite waard voor supporters om het te gaan volgen!

Om het bezoeken van de thuiswedstrijden voor vaste supporters aantrekkelijk te maken biedt de vereniging de mogelijkheid om een seizoenkaart aan te schaffen. Het prijsvoordeel is aanzienlijk.

Het bestuur heeft in de vergadering van 27 juni 2019 de toegangsprijzen voor de wedstrijden seizoen 2019 – 2020 in de Tweede divisie vastgesteld.

Losse verkoop bezoekers

Staanplaats €10
    Staanplaats: 65+ en 12 tot 16 jaar €6
    Tribune zitplaats €12
    Tribune zitplaats: 65+ en 12 - 16 jaar €8
    Leden
    Leden staanplaats Vrij
    Leden tribune zitplaats €3

Bij de wedstrijden tegen Katwijk, Quick Boys, Rijnsburgse Boys, Scheveningen, Spakenburg, IJsselmeervogels zijn de prijzen voor zitplaatsen tribune verhoogd tot € 15 wegens de grote vraag en beperkte capaciteit. De opslag voor leden zitplaats tribune wordt dan € 5.

De categorie donateurs wordt voor de toegang tot de wedstrijden omgezet naar seizoenkaarthouder. De prijzen voor seizoenkaarthouders zijn bij voorafname voor de competitiestart:

Seizoenkaart staan €105
    Seizoenkaart tribune €140
    Seizoenkaart staan 65+ en 12 tot 16 jaar €90
    Seizoenkaart tribune 65+ en 12 tot 16 jaar €125

De korting voor seizoenkaarthouders is gerelateerd aan het bedrag van de niet-spelende leden. We adviseren om, gelet op deze korting, een seizoenkaart aan te schaffen. Deze zullen op naam worden gesteld voor de toegangscontrole.

Seizoenkaarten kunnen nu al worden besteld door een mail te sturen naar ledenadministratie@vvnoordwijk.nl.  bestelformulier seizoenskaart. Vermeld in de mail duidelijk naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum. Tijdens de thuiswedstrijden in de voorbereiding op het seizoen kan in het wedstrijdsecretariaat een bestelformulier ingevuld worden.

Seizoenkaarten zijn geldig tijdens competitiewedstrijden thuis. Voor de KNVB-bekerwedstrijden zijn de kaarten niet geldig. Overigens: in overleg met de tegenstanders is vastgesteld dat de meeste thuiswedstrijden van Noordwijk 1 in de competitie om 14.30 uur zullen aanvangen.

Het bestuur.