• Redactieteam vvNoordwijk

De redactie
    Het redactieteam valt onder de commissie Digitale Informatie en heeft tot doel om de website up-to-date te houden en deze te voorzien van actuele informatie.
    Deze informatie gaat over voetbal, bestuurlijke besluitvorming, activiteiten vanuit de commissies, KNVB mededelingen en de verslaglegging van wedstrijden van elk team binnen de vereniging.
    Iedereen die de vv Noordwijk een warm hart toedraagt, kan een verhaal bij de redactie inleveren. De stukken kun je inleveren door gebruik te maken van redactie@vvnoordwijk.nl.
    Alle binnenkomende informatie wordt eerst nagekeken voordat het op de website wordt geplaatst.

De redactie streeft ernaar om uw copy te plaatsen binnen 2 werkdagen na aanlevering.

Het team
    Het team bestaat uit:
    Marielle van der Plas (voorzitter en bestuurslid vvNoordwijk)
    Karin Hage (webredacteur)
    Jeroen Feelders (webredacteur)