• Sportcomplex Duinwetering

Sportpark Duinwetering te Noordwijk:
    Een fantastische locatie voor uw vergadering, congres, oefenwedstrijd, trainingskamp of sportdag.
    Sportpark Duinwetering bestaat uit 2 kunstgrasvoetbalvelden met een buitentribune, 3 grasvoetbalvelden en 2 sporthallen met Olympische afmetingen. De sporthallen hebben in totaal 12 kleedruimtes, voor de velden zijn 16 kleedkamers beschikbaar.
    Verder bestaat het gebouw uit een grote kantine, een SportcafƩ, EHBO ruimte, bestuurskamer, businessruimte en diverse vergaderruimtes.
    Locatie voor binnen- en buitenactiviteiten
    Voetbalvereniging Noordwijk is vaste gebruiker van het sportpark, de sporthallen zijn het thuisdomein van diverse Noordwijkse binnensportverenigingen.
    Nieuwbouw
    Het gehele complex is nieuw gebouwd in 2014-2015 en is rolstoelvriendelijk. Er is ruime, gratis parkeergelegenheid.
    De ligging in Noordwijk maakt de accommodatie aantrekkelijk voor vele partijen; het strand is nabij, er is hotelaccommodatie in diverse prijsklassen en Schiphol is gemakkelijk en snel te bereiken.
    Wat kunnen wij u bieden?

• Sportpark Duinwetering in Noordwijk biedt alle mogelijkheden om te vergaderen en te sporten op een half uur rijden van Schiphol, Amsterdam, Den Haag en Leiden. Voor meer informatie of een offerte op maat, kunt u contact met ons opnemen. U bent uiteraard welkom voor een bezoek aan onze locatie. Wij ontvangen u graag voor een rondleiding en kennismaking.
    Informatie en boekingen bij Mariƫlle van der Plas. Tel: 06-51067500 of e-mail: evenementen@vvnoordwijk.nl